İlk buluşmada karşındaki kişiye soracağın ilk 5 soru nedir?

Şapka

Sakın Yalan söyleme diyip Gerçekleri Duymak için Sabirsizca beklerdim

limonluçilek

Arayışınız nedir,son ilişkiniz nezaman bitti,son ilişkiniz neden bitti,alkol sigara kullanırmısınız,bir ilişkiden beklentiniz nedir

umut24

Soru sormayip o anın tadını çıkarırdm

ayminaaa

46888764322 milyon demek istedin sanırım :)))) 5 soru beni kesmezde secere lazım bana ))))

APOPLEKSİ

son çalıştıgı iş yerinde kaç yıldır calıstıgını sorardım... bi insan iş yerindeki tüm olumsuzluklara katlanıyor ve istikrarından vazgecmıyorsa yasadıgı ilişkidede tum zorlukların üstesinden gelerek istikrarla ilişkisini surdurebilir...

asudee0

Nasılsın. Günün nasıl geçti işler nasıl gidiyor nelerden hoşlanırsın nelerden hoşlanmazsın

Gfbblade

Eğer beni kabul ettiyse ne soru soracam ya direk ilan-ı Aşk abi : )

orhan3472

Merhaba nasıl bir arkadaşlık aryışındasınız

istanbulu

5 soru sorarsan bence sıkılır

istanbulu

5 soru sorarsan bence sıkılır

alniminyazisi

aşk mı saygı mı,para mı huzur mu,ben mi annen mi,araba mı ben mi,dırdır kadın mı mutlu kadın mı?

unalcecen

Nelerden hoslanir eski erkek arkadasi olmusmu sigara iciyormu bir erkekten ne bekler yalan konusunda ne dusunuyor

alniminyazisi

dinlerim dinlerim dinlerim...

justmn

1 nasilsin 2 trafikte çok bunaldin mi 3 daha nasilsin 4 aç mısın 5 eee daha daha nasilsin??

justmn

1Nasılsın 2 trafik çok bunalttı mi 3 eeee daha daha nasilsin 4 açmısın 5 eee daha daha daha nasilsin???

dembaba34

Nerelisin nelerden hpşalnırsın takım tutuyormusun kaç kardeşsin

kartalım81

Nerelisin babanin ismi annenin ismi kac kardessiniz tuttuğun takim

cem399

SORU SORMAM GÖZLERİNDEN ONUN HİSLERİNİ ÖGRENEMYE ÇALIŞIRIM

SuRPrıSeLoVe

Siparişle sevgili aramıyoruz. Sınav mı bu. Kendi gibi olsun .içinden geldiği gibi davransın zaten ben ona olumlu veya olumsuz beş neden sayarım

yağmuradam3

Memleketi aradığı beklenti. Bana karşı düşüncesi hayalleri

ibhalsin

Tek bir dilek hakkın olsa ne dilerdin? Geçmişe dönüp tekrar yaşamak istediğin gün hangisi? Sevmek mi sevilmek mi? Yavrum baban nereli nereden bu kaşın gözün temeli?

yelkenli123

Hayatla Aran Nasıl

drpenisilin

genelde soru sormam gözler ruhun aynası değil mi

cümlemühendis

naber naber naber naber gezmeyi severmisin

bkt01

Sorular insanı bogar

yaprakbahar3434

Soru sormam oturup kalkmasına tutum ve davranıslarını ızlerım

sevki7782

İş gorusmesimi bu ne yapican karakter analizi mi.samimi tavırlar doğal bir sohpet gerisi gelir..

ogenc5671

sohbet ettikçe sorular gelir mevzunun gittiği yere bağlı

bırdamlamutluluk

klasik sorulardan sıkılırım sohbet ettikçe tanırım

mimarsel

Burcun ne? Icki icermisin?ezginin günlügü dinlermisin? Kitap okurmusun? Gelecege dair bir planin var mi?

gorkemli24

naber gelmedi senden bi haber /// etti sana 5 :D

erdogan67

evlilik konusunda düşüncesi. maddi değerler önemi. ailesiyle ilşkileri. maddiyatmı manevitmı. saygı sevgi. hoşgörü. evliliğin önemi

kIzKuLeSi0

nasilsin nereye gideceğiz beklediğin gibi birimiyim suan ki düşüncelerini ogrenebilirmiyim devam etmek istiyorsanız bana uyar :D :D

34ege61

NASILIMMM:D

blackknight84

1- Hayata bakışı 2- Ailesi hakkinda 3- sosyal hayati 4- is ve arkadas cevresi 5- Hobileri

Alretay06

Bilmem .. 5n1k ? :D .

sekiz15vapuru

eski sevgiliden arkadaş olunmuyor. kutlamak için bir gerek görmüyorum.....samimiyet yanlış değerlendirildiği için beklenti sorgulanıyor ne amaçla doğum günümü kutladı yargısı yaratıyor buna gerek yok...

mavianemonn

5 vakit namazını kılıyormusun

ercangalip

soru sormadan birini tanımak mümkündür yarım saat yeterli uygunmu değilmi sorusun cevabına.

RBA55

HAVADAN SUDAN :)

Almondgah

Genel klişe sorular maksat sohbetle elektrik almak

aysizgece

gözler bütün soruların cevabıdır bence:

yarennur34

Ya önceden sorarım zaten sorcami telefonda yada beni bakabilcenmi kimseye muhtaç etmicen falan filan isde

Hayata_Bypass

Bayanlar genelde karşı tarafa konuşma şansı vermezler, fırsatını bulabilirsem ismini sorarım :)

memoaslan1

1- Nasılsın? 2- Bana kendinden, hayatından bahseder misin? 3- Hayata dair amacın, hedefin nedir? 4- Nelerden hoşlanırsın? 5- İlk buluşmamızın şerefine harika bi fikrim var, ne dersin?

baştan34

Çok bekletımmı bi şeyler içer miyiz hangi okul da okudun veya Ne işle meşgulsün gibi

ilyas5100

önce o sorsun ona göre ne soracağım aklıma gelir. şimdi soracak bi şey yok..

sohpet34

Nasilsiniz,nerelisiniz,çocugunuz varmi ,ne iş yapiyorsunuz,hobileriniz

sansizlik

nasılsın nerlisin kendinden biaz bahset bişeler içmeye nedersin nelerden hoşlanırsın

deletem

Hava buz gibi değil mi.gözlerin lens mi .saçın peruk mu.yolu zor buldun mu Trafik var mi:)

aşkprovası

5 yaşında çocuklar değiliz 5 soru soralım .yaşancaksa sorusuz sorunsuz yaşanmalı

yektayekta07

para özgürlük sitres siz bi hayat huzur sağlık mutluluk

siradisi3449

İsminiz nedir önce tanışmak sonrasında konu zaten belirlenir

galapub

Sadece herşeyi anlatması gereği hissine kapılmasını önleyip kendisi gibi davranmasını sağlarım

galapub

Sadece herşeyi anlatması gereği hissine kapılmasını önleyip kendisi gibi davranmasını sağlarım

evolli

Edep haya şeref yalan söylüyormu ve anneni babanı seviyonmuuu olacak anayasa babayı seven kişi herkesi sever??

evolli

Edep saygı değer ve sevmek

Lebiderya61

Sağlığını Durumunu Memkeketini Beklentilerini Hayat görüşünü

mıumıu7

Merhamet duygun var mıdır?

sunaymutlu84

Opebilirmiyim :Ddddd

quasar1903

yaşam tarzını - yemek tarzını - müzik tarzını - hobiler ve fobileri - renk ve zevkleri

sahın87

hangı takımı tutuyorsun, tatlı severmısın , tavla oynarmısın , arabalara merakın varmıdır.

wanted3434

Nerelisin Burcun nedir Hangi takimlisin Ne icersin ne yersin Yapinda sevmedigin nedenler neler

goggo

nereli olduğu, ailesi,mesleği, nerede yaşadığı, sevdiği ve sevmediği şeyler. .

yakışıklıveEtkin

Hayata bakış akışı evlilikten beklentileri

crayz00028

yemek yiyelimmi? balık severmisin?

kırmııgul

o an yasanır gerısı zaten gelır.ınsan bırbırı tanır once

elamm3402

Neden ben,burcun ne,rengin ne,kahve sever misin?? Kalbinde biri var mi?

koyucay34

medeni durumu? beni nasıl bulduğu? ilişkide olmassa olmazı? aile ve cocukları varsa onlarla bağları? içki içiyorsa, içtikten sonraki durumu?

1989hilal

Yaşı daha önce ewlnip ewlenmedgi iş nerde otrdgu kiminle otrdgu

suatarda

ŞARTLAMAM ÖYLE KENDİMİ GELİŞİNE AKIŞINA BIRAKIRIM KENDİMİ...

crazytaipan

soru sormam anı yaşarım

crazytaipan

soru sormam anı yaşarım

ilayda353

hayattaki amacı, planı, yaptıkları, istekleri, hayattan isteyip aldıkları

aşıksan60

Gözlerını izlerm karşımda tek cevap

sionko3442

kendisi ailesi ve çevresi

lepistes980

1)nasılsın2)nası rahat geldinmi köprüden 3)açmısın4)tatlı ?)5-fazla akbilin varmı

selima76

Ne düşünüyorsun

eylul1968

Yaşı ve Beraberlik ten beklentisi

517523

İsmi burcu

517523

İsmi burcu tan oldu

Ay1şI

soracagım soruları kensı hazırlar

kamien

Sormak Neyi değiştirecekki. Hanğimiz doğruları söylüyoruz ki.

istanbulunmelegi

Adı, medeni hali, mesleği,eğitimi,nerede yaşadığı

KallesGazi

Hobileri fobileri

Alperenn5252

tabiki onun brni benimde onu tanımam için klasik tanışma ile ilgili konuşurdum

demetti_n

taktiksel sorular olurdu

Aşkışerbet

Nasılsın? Gözlerindeki hüzün mutluluğu benimle paylaşırmısın? Hayatın engellerin de elimi tutarmısın? Beni gözünde koca profili olarak gördüğünde söylermisin ?.........

demircimehmet52

soru sormam cevplarım

Sıkıbirdost

Nbr nasılsın nelerden hoşlanirsin

Sparatutto

Sorulardan cok tutumlarini seyrederim hal ve harektlerini yorumlarim

p_o_y_r_a_z1

Okuyor mu? Çalışıyor mu? Nerde oturuyor? Kaç kardeş? Nelerden hoşlanır? Nefret ettikleri?

zzzeyneppp

güvenilir birimisiniz sadik birimisiniz Romantik ve duygusal birimisiniz kiskanc birimisiniz macomusunuz kibar nazik saygili olup olmadiginida sormam gözlemlerim

eserbora

nbr nasılsın

eserbora

once on tanımak isteri

miam1

istekleri.- beklentileri- karakteri- eski sevgili ne zaman bitirdi ve neden bitirdi- sadakat ile güzven ona ifade eder-

istfethi34

ilk buluşmada çok soru sormaktansa dinlemeyi tercih ederim...zaten beklediğim cevaplar kendiliğinden gelecektir.

sindirella40

ona ne soracağım tamamen karşımdaki insanın bana davranışına bağlı plan yapmam hazırlanmam akışına bırakırım

snr8585

sormam ilk buluşma benim için gözlem ağırlıklı olur sadece gözler sorulanları cevaplarım

antonyo34bandera

nelerden hoşlanırsın kıskanç mısın

Duyarlılıkveakıl

Okulu, alanı, sevdiği kitaplar, burcu, en büyük hayali

thexcoursion

Buluşacak kadar konuştuysan soruya gerek yok müdür gez toz takıl işte ;)

neşenbilir

Diyolaga girildikten sonraki asamadir sorular.

adamkadmoni

1-Hesabı ödermisin 2- kaç paran var ona göre yiyeyim 3-kirayı ödemedim ev sahibi kapıda bekliyor size gelebilirmiyim.4-araban varsa beni eve atarmısın.5-Akbil'in varmi ,,,yeter da

hadise80

Bilmiyorum o anki ruh halime bağlı

EdaaSevdaa

Neden ben , neden sen , neden biz , sana guvenmelimiyim, pqran varmi :)

ıstehayat

Akışına bırakırım soru sormam

sessızokyonus

soru sormazdım konusmasını dınler ıcındekı yalanları bulmaya calısırdım

maradonalıoyuncu

hiç bişey sormazdım ..kendisini sorguda hisetirmemek için ..zaten aramızda bişey olucağına karar verdiğimizde ..herşey konuşulur sorulara gerek kalmadan

kml_ist

Trafik varmıydı :)

Cimbomlu91

1 ) Kız çocuğun senin gözündek, önemi 2 ) Erkek çocuğun senin gözündeki önemi 3 ) Sabır edebilecekmisin bazı şeylere 4 ) Ne için burdayız :D :D 5 ) Özgürce davranmama izin vericekmisin

ista_umraniye

kendini anlat derim sorunsuz hallederim işi..

cixoktay3435

slm naber hoşgeltin e nelerten ohşlanırsın

gentlamen34

nasılsınız, anneniz babanız nasıllar, kaç kardeşsiniz, mesleğiniz, çay içermisiniz

sürgünxex

Slm nasilsiniz guzelliginiz etrafimi ayfinlatti neler yapiyorsun tavla biliyormusun :)

BoRa550655

Paravan nerde :) yok ben kutuma gitmek istiyorum :) bu ne lan nasıl bi soru bu

berkankeskin

Isminiz kiskanc mi siniz nereler den hoşlanır siniz vesay li iste :))

berkankeskin

Mrb isminizi öğrenebilir mi yim

coşkun444

naber,nasılsın annen baban nasıl

özkan6134

Merhaba yaşınız kaç sigara kulanıyo musun

aşkmasalı35

öncelikle hayattan beklentisi, hayallaeri, istekleri

alper102

Bu soruları buluşmadan önce sorduğum için o anı akışına bırakırım...

kraladamson

memleketi, yaşı, hayattan beklentileri, tuttuğu takım ve hobileri

kartalım81

hele bi buluşalım soru sorması kolay

piruze01

Hayattan beklentilerini, biraz geçmişini, nelerden hoşlandığını sorarım

gök5uzay

Yasini mesleğini aile durumunu kültürünü ve örf ve adetleri sosyal paylasimlarini ciddi olup ölmediğini sevginin sakin mutluluğun ne anlam ifade ettiğini vs. Vs.

mühürgözlüm50

Sormam snlarım zaten

roxel

Güzelden yana tercihleri..

istanbulunmelegi

nette zaten birçok şeyi sormuş oluyoruz. O yüzden söylediklerinin ne kadarı doğruydu, yalanları şimdi düzelt derim

delloos

yorum yapmak istemem

gipotetiçeskiy

1Serbest bir gününü nasıl geçirir? 2.En çok etkilendiği film nedir? 3.En beğendiği kitaplar hangileridir?4.Onu mutlu edecek bir ilişki nasıl olmalıdır?5.Nasıl bir yaşam planlıyor?

candy_siboş

beni heyecanlandırmalı zarif hanımlardan

gerreppa

merhaba,, nasılsın,, oturalım mı,, burcun ne,, tekrar buluşacak mıyız???????

Hakantopcu34

ilk görüşteki izlenimi, evleneceksem çocuğu var mı yok mu, siyasi görüşü, inancı, karşısındakinden beklentisi nasıl birini düşündüğünü vs

Brkcn1991

Karşımdaki kişiye bağlı

rich_men

hoşlandığın şeyler neler-en çok yapmak istediğin şey-benden hoşlandınmı-sence ben nasıl biriyim-çayı kaç şekerli içersin

menasamiparke

Nerelisin neleri seversin ne içelim beğendiniz mi ne yapalım

Sezginkya

naber nasılsın nasıl gidiyo fln filsn

likeable27

Soru sormam

iskender2134

nasılsın hoşlandınmı benden kaç kardeşsiniz nelerden hoşlanırsın dolaşalımmı

life_and_life

naber nasıl gidiyo ne içersin evdekiler nasıl sıkıldınmı

czayrrr

Kesini dinlerim gerektigindebsorarim

15agustos

Ben bu soruları buluşmadan önce sorduğum için o anı akışına bırakırım

Huşroy

Nerde oturuyonuz kaç kardeşsiniz ne işle mesgulsun eski sevgilinden eşinden neden ayrıldın kiminle yaşıyorsun ailenle mi

srknoztrk3434

Eğitim, İş, Sosyal hayat, aile ilişkileri ve nelerden hoşlandığı

cici_balik_etli

Naber Nereye Ne yiyelim Ne is yaparsin Yasin kac

Tiarashakan

Aşk para vede ben

Tiarashakan

Benden beklentiniz nedir

Tiarashakan

Selam nasılsınız

pinarpinarim

Soru sormam dinlerim ve gozlemlerim

sakınvesevımlı

kıskançlık sadakat sevgı merhamet ailebagları

arnola

Görmeden karar veremem

jamesuluc

Soru sormak tarzim değildir. Gozlemlerim

dolphin_72

öncelikle soru sormak yerine kendinden bahsetmek doğrudur bence. seni dinliyorsa zaten elektrik almıştır. ve oda kendinden bahsedecektir. Kendinden bahsetmiyorsa soru sorarak sıkma , bu iş başlamadan bitmiştir zaten :)

nihat3412

gözlerinin içine bakarak bi kaç soru sorarım elbet ama o bunu asla duyamaz. duymasa da zamanla her şeyin cevabını verecektir. (hiç bir şey gizli kalmaz :)

ensonundaask

merhaba diyerek başlarım soru sormam gözlerine bakarım bir süre

levitian

Konusmamdan firsat gelirse sorarim biseyler

devenin_nali

O nasıl bişeymiş.spontane gelişir gider muhabbet

erkekkarinca

naber? ne var ne yok? nasıl gidiyor? nasılsın? İyi misin?

Denizlerkızı

1- Karşı cinste aradığı özellikleri sorarım eğer beğendiysem..2-Tanışmadan önce ifade ettiği özelikler doğrumu.konntrol sorularım gelir. 3-Benden hoşlanıp hoşlanmadığını sorarım.4 Beraberlikten ne beklediğini sorarım.5-Maddi durumunu sorarım.

coll90

karşındaki samimiyse sohbet akar gider zaten gözler her şeyi anlatır

badmad342834

anı yaşarım

ayhanbalkaya

nasılsın? :) neler yapıyorsun?) kardeşin varmı?) annenlerlemi yaşıyorsun ?)eğlncelimisin? :)

ERCNN789

Kendisini tanırım

emine40

Kendi kişiliğini tanımaya çalışırım

85ibrahim85

evet kıskanır bazende kıskanmaz cunku ona guvenir

konstantin34

Ne sorusu. Anı yaşarım.

poyrazbiriyim

çok soru sormadan devam edelim

okyanusçiçeği

Gerçek arayışının ne olduğunu Karakteri hakkında biraz bilgi Sohbetin akışına göre sorularımı sormak isterim Ama duygu his elk. Saygı ve uyum kilo boy ve kültür seviyesi çok önemli.

okyanusmavisi75

Hayatinda baska i san varmi kiminle yasadigi bur birliktelikden beklentisini be ben den glansbilder hoslanmadigini be duruslunu

Nestcafe

Önceden hesaplamam ne soracağım diye

celios

slm h.g hım gerçektende samimi sıcak güler yüzlü gördüm seni daha yakından tanımak için bir zaman vakit geçirmek isterim doğrusu seninle

mouss

Merhaba inşallah iyisiniz ve gününüz nasıl geçti?

asiprens37

aradıgı ılıskı türü beklentileri calısıp calısmadıgını elektırık alıp almadıgını ne tur ınsanlardan hoslandıgını sınır oldugu seylerı ve bırde ne ıcecegını garson geldı

tuna200167

samimi,durust ,bakımlı

armi353535

Yorum yok:))

carliton

birşey ,çelim

carliton

hemen eve gidelim

carliton

nasıl geçti gunun

carliton

neyi seversin

carliton

çalışıp çalışmadığını

bymustache

keyifler yerinde mi? boy,kilo, yaş? ne işle meşgulsun? kimle yaşıyosun? bir daha ki sefer nerede buluşuyoruz :)

maku1957

hemşerim nerelisin.geleneksel türk kültürü

ljunberg2004

nasılsın ,bır kahve ıcelım mı? ,kahven nasıl olsun,bır sıgara?,nasıl guzel degıl mı burası? 5 oldu

jadguard

onun tek hoşlandiği şey sadece kendisine ilgi ilgi ilgi ilgi sadece kendisini düşünür ;)

mamifb25

benim le olmaya razınısın

bnrzdmrr

İlgiden hoşlanır,net !

cellat9911

KARŞI CINSTE NASIL BI ILISKI ARARSIN

Kkolcak

bunu öğrenince napıcanız ? 1- eurovision da türkiyeye en çok puanı kim kazandırmıştır ? 2- Fenerbahçenin ilk kurulduğunda ismi neydi ? 3-4-5. sorular kağıda çiliyor burda olmaz , soruyu hazırlayan editör mesaj yazsın mail olarak atarım.. öğrendin mutlu oldun mu ?

kumru3436

ilk aklıma gelen 5 soruyu sorarım

redcesar

Merhaba nasılsın

mrreese

güzel kadından ;)

uurbocugu

5 N 1 K dicem, 6 olacak:)

esteban1993

ilk 5 soruyu bilmem ama ilk soru nasılsın olur :) biraz klişe ama herkes öyle

onlybored

Namaz kılıyor mu? Ailesiyle arası nasıl? Hayatında kaç kişi oldu bu zamana kadar? Nasıl başladı nasıl bitti hepsi? Ve son olarak da caydırıcı birkaç soru daha sorabilir miyim? :)

sevgisever34

hobilerin var mı, spor yapar mısın

eraw

Nasilsin hayat nasıl gidiyor

pakizepaki

halini hatırını sorarım önce sonra da bu ilişkiden neler beklediğini; beklentiler örtüşüyorsa ne ala yoksa tak sepeti koluna herkes kendi yoluna

TekSavaşcı61

adı soyadı,nereli olduğu,nelerle ilgilendiği,hayata bakışı ve önem verdiği değerler vs.

arzü

ADINI SOY ADIN NERELI EVLIMI BEKARMI BURCU

bberkk_10_20

Neler yapmaktan hoşlandığını sorarım, işini gücünü sormamışsam onları sorarım bilmem hiç düşünmedim bu soruyu aslında doğaçlama giderdim ilk buluşmada

Vereceğin cevaplar editörlerimizin onayından sonra yayına alınacaktır.
Küfür, hakaret, ırkçılık, siyasi, spam, ticari reklam vb. içerikli yorumlar ile direkt iletişim bilgileri yayınlanmaz.
Cevaplar, yapılan yorum ve düşünceler tamamıyla içerik sahiplerine aittir, bu içeriklerden istanbul.net sorumlu tutulamaz.

Soruya cevap vermek için, üye olmalısın. Zaten üyeysen ÜYE GİRİŞİ yapman yeterli.

ŞİMDİ ÜCRETSİZ ÜYE OL